Welcome!


, ja idag så gick vi faktiskt på bio med klassen + 9E (går i 9F) vi såg en film som hete 'Welcome' det var någon skola från skarpnäck också som var en anning jobbiga -.- JaJa, filmen var väll okej, ganska lång tråkigt och det hända inte så mycket. Dock bättre en vad jag trode den skulle vara! Efter filmen så gick vi till skolan igen och pratade om filmen, och efter det så slutade vi. Jag och Augusta gick till götgaten en stund och jag köpte 2 par skor och 3par trosor, Augusta köpte en tröja + ett halsband :] Sedan gick jag hem , åt jordgubbar m grädde, fyfan vad gott det var! Men nu måste jag gå ner till affären. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: FELICIA

SV: haha ja en gång var jag med i typ electric banana band och den senaste gången när jag lagade kinamat :)

2010-05-03 @ 21:27:47
URL: http://greendaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0