30/5



Hejsen! Igår så var jag med Augusta och SaraS, jag möte Augusta klockan 7 i centrum och när vi nästan var vid mitt hus så kom sara. Vi hyrde en film (som var skiiit äcklig haha! Så jävla B asså!) och ått lite choklad och drack coca cola. Och så gick vi ut och tog lite foton och sånt, vid halv 12 så kom saras mamma och hämtade upp dom med bil och så var men helst ensam hemma haha, gick och la mig vid 2 tiden och så vaknade jag idag vid 11. Har skrivit en nyhet tills imorn som jag kan lämna in till fredrk sen, och så ska jag göra det sista provet under hela 9an! Helt sjukt hur snabbt tiden har gått, det känns som det var igår man gick i 7an och tänkte ''shit om 2 år går vi i 9an'' och nu har det ju gått 2 år, ska bli lite tråkigt att lämna klassen, men kul att få en ny klass (om den klassen är bra då). På torsdag är det 9ornas bal, och jag har inte köpt en klänning än haha, ska köpa den på tisdag, tror jag ^^ Men nu måste jag släppa ut katten, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

marabou daim är så gott^^

2010-05-30 @ 20:01:34
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0