Lördag :]



hejsan!
Idag så möte jag upp Augusta vid mariatorget t-bana och vi 2 åkte sedan in till hötorget och möte upp SaraS. Vi gick till gina tricot för att Sara ville gå och se på en tröja där, men dom hade den typ inte så vi gick vidare till h&m (okej, vi gick till ett par styckna h&m) Men till slut så hittade vi faktiskt ett h&m, med den tröjan Sara skulle köpa wiioo! Sedan gick vi in på NK, för Augusta skulle kolla på UGGs..men dom hade det inte där..eller..jag vet inte riktigt, men vi gick iallafall till PKhuset och däär hade dom UGGs, men Augusta köpa inga haha :] Sedan gick (ja vi gick) till gamal stan och där satte vi oss på något café och planerade våran gympa lektion som vi ska ha på måndag. Vi satt där kanske 2 timmar, lite mer typ :P Var väll hemma vid humm...5 tiden skulle jag tro! Sedan dess har jag faktiskt inte gjort något, ska förmodligen till affären sen och köpa lite gött. Puss och ha en trevlig lördag ♥

Kommentarer
Postat av: Ellie<3

fin header!

2010-03-28 @ 07:29:24
URL: http://fluffiis.blogg.se/
Postat av: Heyli

haha ja ;) men jag tycker det är så tråkigt att se på tv utan att äta nåt! iofs skulle väl kanske en morot vara bättre till biggest losen menmen :p

2010-03-28 @ 21:58:06
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0