måste...vara..nyttig


hejsan! Är i gävle nu och jag har ingen kamera, och jag gillar inte att blogga utan egna bilder, så det är därför jag inte bloggar så mycket :P Kom hit igår iallafall, fasst då åkte vi till Anna, fasst nu är jag hos Helena, mormor fyller år imorn så det är därför vi är här inatt :) I måndags så bästemde jag mig för att bli nyttig och endast äta sötsaker på fre-lördagar! Men det är svårt efter som folk köper ju hem cocacola (som jag brukar dricka varje dag haha) och ostbågar....och jag som inte får äta onyttigt! Dock så blir det väll ett littet undantag imorn då mormor fyller 68 år, självklart ska jag få äta lite kex och tårta då dah, dock så blir det ingen läsk iallafall! Ja, det var allt från mig. Puss ♥ 


Kommentarer
Postat av: killvan, inte riktigt som alla andra

sjukt fina bilder! :)

2010-07-10 @ 10:50:55
URL: http://killvans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0