VR!


(det var svårt att få en bra bild från tidingen :P)

OMG, jag gick ut igår för att sätta mig och dom andra (har varit på saras land dom senaste dagarna :P) och så säger Augusta till mig att Rain ä med i VeckoRevyn, jag bha mm a visst du haha jätte kul! Augusta bha nej men asså det är sant! Så jag gick in och hämtade tidningen och pangpoff, där var han som 'Denna vecka dreglar vi över' <3 Och så var det klipput bild på honom OMG, Rain är med i en av Svergies mest kända tjejtiding cool! Dock blev jag besviken då jag såg att dom hade skrivit hans namn fel, han heter inte Rain Ji-Hoon utan han heter Jung Ji-Hoon och har endast Rain (Bi) som artist namn! ^^ <3


Kommentarer
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: åh tack!! :DD

2010-07-15 @ 01:44:19
URL: http://tsukii.se
Postat av: t

HAHAHA OFTA? WTF .. hahaha så jävla coolt att han är så känd nu utanför asien, de med mtv fick mig o bah :O:O whot?? ofta han va nominerad liskom, o nu veckoryven? sverige också loool... men glad för hans skull haha :D



vad tkr du om jays nya uppsläpptacover btw? :D

2010-07-15 @ 11:46:04
URL: http://babybui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0