Eclipse


''The Twilight saga Eclipse''
En våldsam seriemördare härjar i Seattle och en ondskefull vampyr fortsätter sin jakt för att ta ut sin hämnd på Bella som åter igen befinner sig omgiven av fara. Samtidigt tvingas hon att välja mellan sin älskade Edward och sin vänskap med Jacob. Och hennes val riskerar att blåsa liv i den urgamla kampen mellan vampyrer och varulvar. Men Bella har också ett annat val att göra - valet mellan liv eller död. Men vad är vad?
 sf.se


Har precis kollat på den 3dje filmen ur twilightserien, det kanske inte var den bästa kvalite på filmen + så var 10 min borta! Men eclipse är den bästa twillight filmen. Tyckte att den var ganska långtråkig och det enda sm var bra i filmen var där det var slagsmål, och den enda gången jag skrattade var då när Bella skulle så Jacob HAHAHAHA! Filmen var väll värd att se, så ni som gillar dom 2 första filmerna borde se den 3dje, ni kommer nog inte bli besvikna! :)
 
2 av 5.

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Haha tack! :'D

170, men jag hade höga klackar på mig i videon, om de va de du undra ;D ser gigantisk ut, haha!

2010-07-21 @ 00:59:06
URL: http://linnlowes.com
Postat av: t

Erkänn de såg roligt ut när jacob bärde bella och sprang? HAHAHA xD



sv: Hahahah, men den fastnar i huvudet. "Böööderflyyy" ahahahahha knäcker mig alltid. :D Precis de jag tänkte på.. hahhahahahahah ser ut som skit.

2010-07-21 @ 07:32:59
URL: http://babybui.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: eeeh finns den ute på internet redan? :O var var var? :D <33



kramar<3

/kokorochan

2010-07-21 @ 13:47:41
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0