Torsdaag.

Hejsan! idag så kom jag liiite försent till is-passet, men det var inte mitt fel utan t-banan var försenad och gick skkiit segt -.- Hursomhelst så hade vi ingen gympa idag så vi fick skit lång lunchrast haha, sen så hade vi även musik, har lärt mig lite nu hur jag ska spela på pianot, och så kunde jag faktiskt spela trummer MOHHAHA, jag lärde mig spela trummor (typ!) Slutatade halv 3 och gick då till t-banan för att åka hem till mamma, då kom SaraS och Augusta och skrämde mig haha LOL. Har iallafall precis ätit en macka. Ska göra en till snart ^^

Har börjat bli sjuk, har ont i halsen och näsan bara rinner, får inte bli sjuk nu heller! Vi som har Noprov imorn (ska plugga som fan ikväll xD) Juste! Emelie har köpt en heliumtank, så tog nog liiite för mycket igår, blev svart runt ögonen och höll på att svimmma. Ska gå och göra min andra macka nu,
Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-28 @ 21:01:09
Postat av: TSUKII ♥

svarade förut men tror inte det kom fram :P

i alla fall, det gjorde inte så ont när jag piercade mig, men det är ju också från person till person :D men tror inte det ska va så farligt! Läketiden var på ungefär 6 veckor som det brukar vara :D

2010-01-28 @ 21:02:19
URL: http://tsukii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0