Returner.

Go'kväll, ganska sent för att blogga, ska hoppa ner i sängen snart. Har iallafall sätt en till film (fan, allt jag skriver på min jävla blogg är filmer haha, filmnörd jag är!) Har iallafall sätt den Japanska filmen ''Returner'', var värkligen skiiiit bra, dock så hade den ett jätte konstigt slut, fattade faktiskt inte slutet någon som fattar slutet på filmen, berätta gjärna då för mig haha :P Filmen gick iallafall precis på 3an och jag hoppas att ni såg den FÖR DEN VA BRA!

2084 – mänsklighetens dagar är räknade. Efter åratal av intensiva strider, är en utomjordisk invasionsstyrka nära att förstöra det som återstår av jorden. Allt hopp står till gerillasoldaten Miri, som måste återvända till det förflutna för att ändra historien…och forma jordens öde...
OOOOO..spännande!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Låter spännande!

2010-01-10 @ 11:17:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0