wonder girls (male) - nobody!


(lol yoobin röst 2:08-2:30, dom skulle vara ett jävligt bra pojkgrupp iallafall :P)

okej, asså jag satt typ med öppen mun under dom 3:32 min dom sjunger! Dom låter ju självklart inte sådär på riktigt, utan det är liksom en male version av låten :P Det är väll någon efekt som man lägger till så deras röster ska bli mörkare, eller mer manliga :P Och herregud Yoobin lät ju exakt som en kille hahaha! Hon som har en sådan mörk röst i värkliga livet får ju värsta basrösten xD

Ja, det var allt från mig, imorn blir det gymet yee! ♥

Kommentarer
Postat av: » t.

sv: Uhhhh nice!!! :D Hoppas du trivs, och håll oss uppdaterade om frisörlinjen ur ditt perspektiv!

2010-08-21 @ 00:24:37
URL: http://babybui.blogg.se/
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: haha naw, tackar sötis!



WHAAAT?! Hur kan du bara sova 5 timmar?! :O Jag dör om jag sover 7 timmar typ haha, jag måste sova 8-9 timmar =) men det är då när jag har funnit balansen annars sover jag 10 timmar :p

2010-08-24 @ 12:44:34
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0