Snsd favorite member #2 Taeyeon ♥


Pic by 1126jjk@deviantart

Min favorit från snsd är igentligen Hyoyeon,
men hon har inte gjort några sololåtar.
Så jag lägger in min andra favorit från snsd vilket är Taeyeon!! ♥
Varför jag har Taeyeon som min andra favorit är pågrund av att hon är så söt och har en av dom bästa tjej rösta, ni kanske inte gillar hennes röst. Men jag tycker värkligen om den, hon är också jävligt bra live! Och hon är värkligen en av dom bästa tjejsångerska inom kpop, det finns självklart människor i korea som sjunger bättre än henne, men dom är äldre och har hunnit övet up sin röst längere ^^ Taeyeon har (enligt mig) den bästa rösten i SNSD också, Tifanny och Jessica är också skit bra sångare, men inte lika bra som Taeyeon!
Hoppas att man kommer få höra mer solo låtar från henne och alla andra från snsd (hallå vill höra en sololåt från Hyoyeon, även om hon nu inte har en sååå bra röst som Tifanny/taeyeon :P) ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: jag vet :D jag är helt kär ^^ <3 har velat köpa den så himla länge nu och är glad att jag gjorde det :D



kramar<3

/kokorochan

2010-08-30 @ 20:37:51
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: thanks! hehe näe, jag har ju bara stenarna på ringfingret och tummen, knappt märkbart ;D

2010-08-31 @ 16:39:35
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0