skoldag nr1.


Bilden kommer från iNCORRiGiBLE-CHiLD@deviantart
hejsan! Idag avr det den första skoldagen för mig, fick lite smått panik när jag var vid slussen och inte visste om jag värkligen tog rätt buss och hur jag skulle gå sen! Men allt gick bra,bussen stannade ca 1 min från skolan, så paniken försvann. Dock så måste jag säga att skolan är ganska ful...jag vet att dom håller håller på att bygga om och sånt men endo -.- Och det finns inga treor på skolan och det är endast 30 st tvår haha ja och sen är det 150 st ettor :P Var inte så specielt nöjd med klassen heller, dock så kommer jag gå med andra personer när jag håller på med frisör och den klassen jag möte idag kommer jag ha under teori? Jaja får se hur det blir, frisörsalongen såg väll endo ganska okej ut :/

Dock så kommer vi börja 08:00 varje dag usch dock så slutar vi klockan 14:00 men endo :P Ha en trevlig dag! ♥

Kommentarer
Postat av: johanna & lana

Hejsan allt bra?

Nu är vi igång med veckans blogg igen!

Är du sugen på att vinna en länkning i vår blogg så är det bara till att klicka in här:

http://johannesoilir.blogg.se/2010/august/veckans-blogg.html#comment

Och skriva att du är med så tävlar du om en finalplats där folk sedan röstar på sin favorit bland finalisterna!

Får du detta fler gånger så är det för att vi följer dig:D

You got NOTHING to lose! ;D

Vi uppskatta det riktigt mycket faktiskt :D

KRAM Johanna och Lana

2010-08-24 @ 13:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0