Skola imorn!?


''älskar hur glad jag sur ut att vara på fotot, haha ^_^''
Hola! Sorry att jag inte har bloggat på ett tag, men har liksom inte orkat. Men nu så ska det bli ett fint litet inlägg tänkte jag :) Jag har ju köpt gymkort och igår så skulle jag och Augusta träna, meen idiot som man är så glömde man gymkortet hemma (hos mamma också..suck!) Men det gjorde inte så mycket, men går bara in på baksidan och drar kortet två gånger :D Vi tränade i 50-60 minuter, ska förmodligen ditt imorn också. Jag har blivit sjuk (förkyld) och vill inte bli sjukare, så om förkylningenblir värre imorn så låter jag nog bli att träna!

Ja, skolan börjar ju imorn! Dom flesta började redan förra veckan, men inte jag. Jag börjar imorn, är liiite nervös men kommer förmodligen vara skit nervös imorgon!!! Nu har ju dom flesta redan fått kompisar i klassen och det känns lite konstigt att jag börjar nu liksom :P Men det kommer nog gå bra!

Juste igår när jag och Augusta skulle gå från gymmet så skulle vi går upp för den där jäkla backen (vi gymmar på erikdalsbadet, så ni som har varit där vet vilken backe jag menar :P) Halv vägs så stannar vi och tittar ut på utomhusbadet lol peddo det låter xD Jaja, vi såg iallafall en tjej som låg helt jävla stilla, asså jag lovar att vi stog där och stirra i ca 20 minuter och bara väntade på att hon skulle röra på mig! Sen så kom det en liten unge och petade på henne och så rörde hon sig, då gick vi LOL o_<

Ska glo på the simpson nu, puss ♥

Kommentarer
Postat av: » t.

Triple B är en liten crew min kompis och hennes syster och kompis har skapat, de namnen jag skrev i parantes hahah :D ena fotar, ena är makeupartist och ena har hand om stylingen på kläder och inredningen när man fotar :D



Tycker du? Tack!! :D Vilken färg vill du ha? och vilken har du nu?

2010-08-23 @ 20:46:12
URL: http://babybui.blogg.se/
Postat av: MK*

sv: jaså :) Vilket gymnasium går du på?

2010-08-23 @ 21:51:11
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Postat av: Jessica

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 21:57:20
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0