fredag!


(snsd högst upp och ner Tiffany, Sooyoung, Hyoyeon, YoonA, Sunny, Yuri, Jessica, SeoHyon och Taeyeon)
Hejsan! Åhh äntligen hemma så jävla skönt, inga jävla skit ungar som springer runt i huset och är jobbiga, asså sorry men jag gillar faktiskt inte barn så mycket...dom bara dreglar och är störande och ställer dumma frågor!? Ja, begravning var skit tråkig och jag blev skit sur för att alla trode typ att jag skulle vara ledsen och att han var min farfar....VI VAR FAN INTE ENS SLÄKT...och ni vet hur familjen går först fram till kistan och lämnar blommor...jag gick för WTF????? ÅH var så jäkla sur och så höll jag på att garva ihjäl mig när jag hörde Emelie sjunga xD Jaja, fick iallafall lite nya kläder yee! 

Tågresan hem känder som en evighet och det blev donken mat på TC, har varit hemma ca 1 timme nu och fyfan vad skönt det är att vara hemma, SOVA I EGEN SÄG JAAA ♥ ♥

Puss och sov sött :)

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

awh tack så mycket! :*

2010-08-08 @ 15:50:02
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Linis

vad kulis du verkar ha haft! vad ska du göra de sista dagarna på lovet dåe? skulle vara kul om du gjorde ett inläggis om det. hihi kramisar och pussisar Linis

2010-08-08 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0