2PM - GD!

okej, nu skiter jag i om jag inte har en enda kpop läsare, men jag måste endo skriva detta! Ni kan läsa det varesig ni gillar kpop eller ej.

För ett par månader sedan så hade G-Dragon (ledaren från bigbang) en solo konser, då hände en liknade händelse som många blev upprörda över, under sången breathe så kom det en kvinnlig dansare och ''drog'' honom till en sång, har rullade över henne fort och sen så drogs sängen upp så man fick se henne ligga i sängen, sedan så var det kanske 1-2 sekunder då g-dragon och tjejen hånglde eller något i den stilen, han hade en 12+ på sin konser, jag tycker inte det så specielt farligt för en 12 åriig flicka att se detdär och det var inte såååå farligt, men det kunde vara bättre och smartare att ha en åldergräns på 15+ eftersom folk tyckte även att ''she's gone'' videon var för mycket! Det blev väldigt mycket konfliker om detta och g-dragon (eller YG som var så söt och snäll och hjälpte GD hela tidenn) fick stora bötter och GD riskerade även fänglse, tack godegud att han inte fick det o_O Ni kanske under varför jag skriver detta jo just för det som hände under 2PM egna konser!

(från GD solo konser shine a light, ''breathe'')

Så 2PM hade precis en egen konser, deras första egna konser också! Så dom bestämde sig för att ha en åldersgräns på 8+ och när man går in på sookyeong (där läser jag om alla kpop nyheter) så blir man gensamt besviken..där läser man att 2PM till låten Tired Of Waiting så kommer det 6 st tjejer i korta(!!) kläningar och klackskor ja ochsåna där tunna svarta strumpbyxor, inget konstigt med det kanske. Men att dom går och gör värsta strippdansen på killarna, eller jag killarna rör ju tjejerna också men endo, det är inte okej? Jag tycker det är 100 gånger värre än vad som hände på GD konser, och han hade endo än högre åldersgräns! Helt seriöst vad fan tänkte dom med? Har dom inte läst och sätt vad som hände med GD efter vad han gjorde, försöker dom skapa en ny skandal, eller tror dom att dom kommer undan med det?
(det är Junho i videon)

Nu kommer typ alla tycka att jag är skit dålig fan men helst seriöst. OM 2PM kommer under med det här blir jag fan skit sur!! GD och VIPs gick igenom ett helvete eftersom alla var oroliga att GD skulle hamna i fängelse och GD fick en stå ut med en massa skit och en JÄVLIGT stor böter också! 2PM ska fan gå igenom samma sak som GD gjorde, deras dans var värre och publiken var även yngre, och i korea än dom ganska stänga på ''sexulla'' saker! Visst jag vill självklart inte att 2PM pojkarna ska åka i fänglse, men dom ska gå igenom samma saker som GD! Tycker även mer synd om 2PM för vem vet hur mycket JYP kommer hjälpte dom....han hjälpte ju inte Jay specielt mycket tycker jag -.-

Om dom nu kommer undan med detta bevisar det att det fans sa om gd konser e sant!  ''If it was another artist as in this case, not gd, they’ ll do nothing.''


Kommentarer
Postat av: Emelie

bra :)



Sv: ja okej aa flera har sagt detsamma, ska etsta o se hur de är :b

2010-08-04 @ 20:18:00
URL: http://emelieronnelow.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: nej tyvär :P men jag vill lära mig ^^ <3



kramar<3

/kokorochan

2010-08-05 @ 13:21:45
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0