trött..



hejsan! Idag så fick vi spela upp våran trailers som vi har gjort på engelskan. Asså våran skulle liksom vara sorlig, men den blev mest bara rolig haha! Belindas grupps trailer var faktiskt skit kul, grät av skratt. Hoppas huvudet är okej! xD Efter skolan blev jag så sattans trött att jag gick hem, somnade till och med i soffan ett tag! Ska till affären snart och köpte lite middag. Årkar värkligen inte göra någon egen mat. Är fortfarande skit trött :P Men jag skriver kanske senare ikväll, eller imorgon! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

åh jag älskar också k-pop :D

lyssnar väldigt mycket på SNSD just nu<3



kramar<3

/kokorochan

2010-04-18 @ 23:17:00
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0