I Love You Phillip Morris



hejsan! Har varit på bio med Augusta, vi såg filmen I love you, Phillip Morris. Vi möte varandra klockan 8 utanför hennes port för att sedan gå och hämta utt biobiljetterna, sedan var det ju en hel timme inan filmen började. Så vi gick runt lite och bara snackade på och köpte lite godis och läsk till filmen. Det fick bli enpåse djungelvrål och en cocacola för min del :] Sen så började då filmen, och tro det eller ej. Men dom som satt brevid mig gick utt, mitt under filmen. Vem f*n gör det igentligen? Filmen var iallafall jätte bra! Jim Carry är så jävla bra skådespelare! Mycket skratt och ja, Augusta började gråta lite under filmen, tihi! Måste bara säga att han som spelade Jimmy (jag tror att han hete det) var skit söt, ja det är han som har öppen skjorta på bilden! <3

Info om filmen!
Steve Russell är lyckligt gift med Debbie och en mönsterinvånare i staden där de bor. En bilolycka får honom att drastiskt omvärdera sitt liv. Steven inser genom en uppenbarelse att han är gay och beslutar sig för att leva sitt liv fullt ut - även om det innefattar att bryta mot lagen.  Stevens nya syn på livet gör att han ganska snabbt hamnar i fängelset.  Där tar livet ännu en ny vändning och hanblir galet kär i Phillip Morris, en känslosam och lågmäld kille. Stevens hängivelse att få leva ett liv i frihet tillsammans med Phillip driver Steve till fler och flera innovativa brott. Han är beredd att göra vad som helst för att förenas med Phillip utanför murarna och han genomför en rad osannolika rymningsförsök som får omvärlden att häpna.

Kommentarer
Postat av: Mikki

aww men gud tack, hade inte förväntat mig någon röst alls. :) men det var söt av dig.



2010-04-07 @ 15:26:32
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: Mikki

jo ringen köpte jag på ebay :)

2010-04-07 @ 17:05:22
URL: http://thisismiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0