Det blir ju bara varmare..



och varmare eller hur (lovar att det kommer vara skitväder imorn bara för att jag skrev detdär). Får be om ursäkt att jag inte har bloggat på ett tag. Men jag har liksom inte haft något att skriva om, så då låter jag hellre bli att blogga faktiskt! Idag i skolan så hade vi NP i engelska, prat delen var det och även den sista delen i engelska JAA! Fick prata med SaraS och Augusta, tack gode gud att man fick prata med sina vänner! Det gick bra, eller det hoppas jag iallafall! Efter skolan så gick jag och mupparna (augusta och sara) till mcdonald och först så beställade mupparna en varsin glass host tjockis host, ne skoja bara :P Sedan så jag gick och köpte paj till oss, jag får tacka Augusta igen som faktiskt bjöd mig på paj! Dock så gillade jag den inte haha, men man kan ju inte gilla altt man tetsar smaka för första gången, så augusta fick den, så där satt hon med 2 pajer haha. Såg så kul utt när hon brände sig på pajen HAHA!!

Ja, det var nog allt. Puss <3

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en ny tävling nu på bloggen. Där vinsten består av hårprodukter från Goldwell.



Surfa in här om du vill vara med.



http://www.lovemercury.se//2010/april/super-tavling.html

2010-04-15 @ 14:33:20
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Therese

Vädret ska man ju inte klaga på iaf :)

2010-04-20 @ 20:08:57
URL: http://parmhed.blogg.se/
Postat av: lina

Hhaha vad kul du och dina vänner verkar ha. Kul!

Men du ttekla, kan man inte få se mer utav dina katter. Jag älskar katter. Det skulle även vara kul att se din andra katt som är grå och vit och inte bara Tiger han är väldigt fin han med men jag skulle gärna vilja se den andre. Kramis och pussis på förhand



Xoxxooxoxo Lina girl



Förresten jag är en tjej på snart 16 jordsnurr och det skulle vara ytterst trevligt om du kunde ge mig lite bloggtips, du har en bra blogg och jag skulle också vilja ha en sådan bra bloggisch. Men om du har tid så skulle du kunna mejla mig lite bloggtips och några bilder på dina katter. Det skulle vara jätte gulligt utav dig.



Kramiiiis Linis

2010-05-24 @ 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0