äntligen påsklov


Dagens outfit (hade ett par andra byxor för)

hejsan! Idag åker jag till gävle, så klockan halv 6 går tåget, ska möta mamma runt 10 över 5. Så ska slänga ner kläderna jag har valt att ta med i en väska. Och måste även se om det finns någon väska jag kan lägga datorn i efter vi inte har någon specielt data väska :/ Får väll linda en tröja eller något sånt runt datorn så den inte går sönder haha! Idag så hade vi 2 prov, ett svenska prov och ett so NP. Vi hade bara 50 min att göra ett helt jävla NP, så fick lite panik när jag hörde att det bara var 1 min kvar och jag hade inte skrivit allt jag villt :P Så kan det gå. Bloggar kanske sen på tåget eller ikväll, puss ♥


Kommentarer
Postat av: simone

Jag tycker det är dags att du publicerar en bild på dig själv som påskkärring nu med texten "glad påsk" skrivet i pannan :D

2010-04-02 @ 15:25:39
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0