9 April 2010.


(Bilden har ingen med inlägget att göra!)

Hejsan! Bloggade inget igår så skriver idag istället vad jag gjorde igår! Igår så möte jag Augusta utanför hennes port vid 1 tiden, vi gick då till beyond retro och tittade lite, Augusta köpte en t-shirt och en tygpåse. Själv så köpte jag inget. Uten våran fina promenad så hittade vi en plånbok, så vi tänkte då lämna in den hos polisen. Men efter som polisen låg såå långt bort så bästemde vi för att äta först. Blev en macka för mig! Efter vi hade ätit så skulle vi ju gå till polisstationen. Men då hade Augustas mamma typ fixat och trixat lite, pallar inte förklara. Så vi ringde upp tjejen som hade tappat bort sin plånbok, möte henne och blablabla! Var hemma runt 10 tiden nångång och gjorde inte så mycket mer. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: anna

Jaa, det är ju som sagt lite läskigt när man inte kan prova dom. Men hittar man inga som passar, så kan ju yesstyle vara värt ett försök ;) tack för tipset!

2010-04-12 @ 19:56:11
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0