suck..dator..

Hejsan!
Idag så började vi klockan 09:00, på vägen till skolan så såg jag SaraS stå och vänta på SaraB, så jag gick med dom till skolan idag! När vi kom upp till klassrummet så fick vi våra schema för veckan. Efter som vi läser en bok som heter Mina drömmars stad (som är skit dålig) så gick vi till vitabergs parken (typ?) och där så skulle vi rita av ett hus..mitt blev så himla ful haha. Kan värkligen inte rita kan jag säga! Jag och Augusta satte oss en bitt bort från dom andra och ritade av ett lagom stort rött hus. När vi satt där och ritade så kom då en liten fågel som hoppade runt oss i typ 10 min! Den var värkligen jätte nära, den gick förfan under min fot liksom xD Och inte nog med det så började Augusta leka bildnörd så fort något passerade oss haha! Klockan 11 så fick vi sluta iallafall.
Då åkte jag hem, la mig på balkongen med ett glas cocacola och godis och läste ur skit boken Mina drömmars stad. Ska nog lägga min på balkongen ingen, nu när solen e framme. Kuss und Umarmung

Huset jag ritade av, och Augusta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0