Onsdaag

Hejsan!
Har precis ätit nu, potatismos med köttbullar mums.
Idag så hade vi so prov, gick snappt ut från klassrummet för att säga hej till Siri som var där på besök. So provet gick som det gick, kommer iallafall få lite mer en G tror jag :) Efter skolan idag så gick jag och SaraS till ringen. Gick in på h&m och köpte en foundation. Hoppas den är bra! Den kostade bara ca 160 kr, hittade ett par skor också som jag kanske ska köpa. Sen så åkte sara hem och jag gick en snabbis till american apparel. Provade ett par jätte fina leggins. Dom är rosa, eller inte precis rosa. Utan lite mer hallonrosa hiihi. Men dom kostar nästan 300 kr, så det är ju lite dyrt....Sen gick jag hem. Köpte lite nya 91:an tidningar.
Ska gå nu, puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg :)

2009-03-04 @ 19:30:33
URL: http://malinbalinlalin.blogg.se/
Postat av: M O S A N

Så fin blogg du har, hoppas att din dag har varit bra. Ska nog kika in här fler ggr :D <3



Kram

2009-03-05 @ 17:51:44
URL: http://lillmosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0