Månday

Hejsan!
Idag så möte jag klassen utanför den stora ingången till Skogskyrkogården Det tar ca 10-15 min för mig att gå ditt. Vi gick runt där och stannade vid lite ställen. Var inte så farligt, förutom att det finns folk som inte har någon respekt alls, som mest bara förstörde + så gick Augusta och gnällde om hur mycket hon frös haha! Efter vi hade gått runt där på kyrkogården så var det lunch. Jag, SaraS och Auusta gick hem till mig och ått, sedan åkte vi tillbacks till skolan då! Vi har ju teama vecka, religon.. Inget som intresser mig så mycket kan jag säga :P Gick hem sen inan gympan. mådde inge´bra. Så det kändes bara så onödigt att vara kvar under gympan, hade endo inga gympakläder med mig... :P Nu ska jag se på tv. Puss och Hej ♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint foto, så fint ljus!

2009-03-31 @ 09:49:49
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Mikaela

mysigt det såg ut :) vårsolen och allt

2009-04-05 @ 21:58:07
URL: http://frayme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0