Lördag!

Hejsan!
Igår och i förgår så gjorde jag inget specielt. Så igentligen finns det inte så mycket att skriva om? Vi fick våra strumpor som klassen ska sälja, man måste ju tjänna in pengar till klassresan! Vi ska sälja 70 par strumpor var...uhuu. Idag så ska jag, Augusta och SaraS gå utt och sälja. Så då hoppas jag att några köper. Har redan sålt för 725 kr! Så detta går ju skit bra :) Ska tvinga mamma köpte några par till, Jen vill säkert också köpa lite strumpor. Ikväll så ska man ju släcka i en timme. Ikväll är det ju även fotbollen på tv. Vet inte när det börjar, men det är säkert många som kommer ha tv på iallafall. + så börjar idol ikväll, får man inte missa :P Ne, nu ska jag äta frukost. Hej då

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Nu finns det populäraste linnet att förboka! Kolla in min blogg och tack för att du var med och röstade! Kramis :)

2009-03-28 @ 14:23:57
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0