Fredag!

HEJSAN!
ehh, oj råkade ha caps lock på hehe, idag så höll ju jag,SaraB och Augusta gympalektionen. Tro det eller ej, men det gick faktiskt ganska bra! Vi hittade på lite rörelser, som typ kotten hiihi. Men det känns skönt att ha det klart nu. Efter skolan så gick jag och Sarorna till sarab och kollade lite på hennes bilder, sara redigerade en bild på saraS också! Sen så började Sarorna sminka sig (töntar!) okej ska inte säga nått, jag satt liksom och spelade xbox hehe. Sen kom tora och då hände det ettochannat! Vid 6 tiden så gick vi. Sedan har jag väll inte gjort något specilet! Imorn kanske jag ska gå på tjejmiddag. Får se om jag orkar eller har någon lust. Men nu ska jag se på lets danse, puss och hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0