''Skräckfilm'' och bögporr

hejsan!
Idag så möte jag Augusta klockan 12:00 utanför konsum. Vi gick och hyrde 2 filmer ine på filmkjedjan. Vi hyrde Funny Game och Another Gay Movie. Både filmerna var ganska kostiga haha :P Efter vi hade hyrt filmerna så gick vi tillbacks till konsum och köpte glass, bananer och maränger. Vi skulle nämligen göra banana split. När vi kom upp till Augusta så kom vi på att vi hade glömt bort att köpa grädde. Men som tur var så hade Augustas mormor grädde hemma. Så augusta sprang ner till henne och hämtade grädden. Så vi gjorde våra banana split, blev riktigt gott! Tyvärr så fick jag inte njuta av min så mycket. För när Augusta skulle ge min banana split till mig så tappade hon hela skålen haha. Ått inte ens en 4del av min banana split :( Men så kan det gå. Halv 5 så var jag tvungen att gå, skulle till tandläkaren, hade inga hål wiiee!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det lät trevligt:)

2009-06-17 @ 21:57:11
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Bea

Hoppas du får en trevlig midsommar :)

2009-06-19 @ 00:22:02
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0