Hemma hos saraS

Hejsan!
Är hemma hos sara just nu, sarorna prover kläder och jag sitter och bloggar från saras mini data haha det är skiit jobbigt, fattar inte hur hon orkar ha en sån liten data! Måste tyvärr gå snart ska till optikern hiihi. Visst har det varit varmt idag!



sara bodin gäst-bloggar nu:
hej alla små super töntar som sitter o läser tekla´s blogg.. ni är verkligen super mogna'.. xD

jag har faktiskt också en blogg ****************.blogg.se hahah, sakkkas ni ko0ommer aldrig få reda på vad den heter.. hahahaha'



saras dator är så liten jag kan knapp skriv aspå dfen men nu ska bvi gå, hej då tööööööööööööööönnnnnnta :D


Bild på mig och sara från i sommrans hiihi


Kommentarer
Postat av: susan

Gillar din blogg sötis :)

Vad tycker du om min ^^ <3?



Kram Susan!

2009-06-01 @ 19:59:05
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0