Skrattdag med Agge!

Hejsan!
Idag så vaknade jag klockan 10:00. Låg kvar i sängen tills halv 11 och lyssnade på musik. När jag hade kommit upp så satte jag mig framför datorn och så la jag in ny musik till min telefon. Sedan klockan 13:00 så möte jag Augusta utanför hennes mammas port och så gick vi Augustas pappas lägenhet. Först så sprang vi in på konsum och köpte choklad, ostbågar och cocacola! Fick även redo på att han som spelar Borat är även brúno killen haha! När vi var hos Augusta så satte vi oss först och pratade om lite konstiga saker. Sedan så satte vi på SvenssonSvensson. Men vi kollade inte så länge faktiskt. Vi satte oss istället igen vid köksbordet och började prata, Mycket trevligare att prata än att glo på film. Sa till Augusta hur jäkla gullig TOP är (det är han med röd jacka från lollipop vidion) Augusta sa även att par konstiga saker :P Efter vi hade pratat ca 2 timmar så satte vi på en james bond goldfinger. Den var helst okej, under filmen så tog vi enhel del ugly pictures! Haha, blev så himla ful på en bild xD Vid klockan 7 så gick vi från hem och på vägen hem så träffade vi på Alva och Karro. Det kommer nog upp ett till inlägg sen. Puss och Kram
Augsta, detta är killen från lollipop videon!

Kommentarer
Postat av: agge

haha han var ju SKIT ful tekla!!

2009-07-10 @ 23:51:09
Postat av: Anonym

va nej!!!!

Bara för du gillar äckliga fjortizboys host danske

2009-07-11 @ 00:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0