Skratt förlänger livet

Eller jag tror det, när man skrattar e man ju glad och e man glad så vill man leva. Så skratta på nu! Sitter just nu och kollar på lite vidios på youtube. Det mesta e med Dane cook haha, kolla på hans vidios om du vill förlänga ditt liv ;) Hursomhelst, vad har jag gjort idag då? Jo, först så ått jag en sen frukost och vid halv 1 tiden så åkte vi iväg och fiskade krabbor, det gick inte så bra. Brukar få skiiit många, men idag fick jag typ bara 5 st haha! Brännde mig lite lätt på axlarna, men så kan det gå ibland. Efter vi hade fiskar krabbor så åkte vi och ått på nångon grill och sedan spelade vi minigolf. Fyfan vad sämst jag e på det haha, tror jag förlorde (kommer inte ihåg riktigt) Men jag e en sån typ som spelar för skojs skull och inte för att vinna! Efter minigolfen så gick vi in i någon sött liten butik, hittade lite roliga skylttar och en söt mintask, sedan åkte vi tillbacks till stugan och jag packade lite saker efter jag och mamma sover i lägenheten ikväll! Imorn blir det slapp på balkongen hela dagen SOLA! Puss och Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

okej åh vilken otur :/

2009-07-01 @ 09:50:23
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0