Torsdag!

Hejsan! Idag så vaknade jag lite försent, och så blev jag så jäkla sur när jag inte hittade mina vita byxor :P Jaja, tur så han jag iallafall med 20 över tåget, så kom ca 5 min sen. Men vi hade is-pass som första lektion, så missade ju inte precis något. Skit äklig lunch till skolan idag, men jag hade en god bulle i väskan. Så det ått jag, saraS fick det sista. Det jag inte ville ha, tycker att det som är längst in på bullen (asså, dendär saken i mitten eller hur man ska säga xD) Jaja, tycker den smaker för mycket kanel. Så Sara fick den ^^ Vi hade en superlätt franska lektion. Satt och kollade på Sam, typ en liten fransk skit serie. Efter franskan så slutade vi tjejer, det är nämligen halv grupp på hkk. Men nästa gång så får ju killarna gå och tjejerna stanna :P Åkte hem till mamma, fixade lite mer praoen. Asså dom sa mest vad jag skulle göra och hur länge jag ska jobba, 11-16:00 ganska skönt att börja 11 faktiskt. Vid 5 så gick jag till ett cafe som ligger i kärrtorp, skulle ha praoat där. Men tackade nej sen när jag fick höra vad jag skulle göra :P Köpte även en liten söt väska ine på second han butiken. Har kollat på den så mycket. Men nu så köpte jag den. (ni för se sen hur den ser utt)
På måndag så ska vi ha friluft dag. Och vi har typ inte fått nått info om det...hoppas att vi får de imorn! Nu orkar jag inte skriva mer. Så här blev det iallafall när jag färgade, inte så mycket skillnad. Ville mest få det gämt bara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0