Tisdag.

Hejsan! Usch, blev så jäkla sur imorse. igår så la jag alla mina byxor i tvätten, och mamma sa att dom skulle bli klara tills ikväll. Och så blev dom inte det! Åhh....så jag hade inga byxor. Fatta vad arg jag blev! Ville värklign inte ha strumpbyxor idag....kom lite försent till skolan också gah! Men på syslöjden så gick det ganska bra iallafall. På so´n så delade fredrik upp oss 2 och 2. Jag fick vara med chai...kunde varit färre höhö. Vi ska typ jobba med naturkraft saker. Så jag och chai är för vattenfall och emot olja och naturgas tror jag? Ganska kul faktiskt. Efter skolan köpte jag hårfärg, och sedan åkte jag hem.

Så sitter och färgar håret lite ljusare, eller jag hoppas iallafall att håret kommer få en blond nyans :P Och om det blir den färgen som det e på förpackningen så blir jag värkligen skit glad! Ska nog inte färga håret mer. Det är inte ett bra mott håret. Får se kanske en gång till om jag inte blir nöjd. Man måste ju endo få en jäkla uttväxt föreller senare :-P Kollar på nått program på 5an, det handlar om en tjej som har 2 ansiktet, asså dom sitter ihop, som ett enda huvudet, fasst med 2 ansiktet. Ni fattar nog.  Lägger in bilder sen hur resultat blev. Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

nice att färga håret :)

2009-01-21 @ 13:11:22
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

ja det tycker jag med :) hihi kram

2009-01-22 @ 11:01:18
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0