Nya skor!

Hejsan! Idag så åkte jag till farsta vid 3 tiden, men som tur var så stängde affärerna klockan 17:00. Gick in i några skobutker, började tro att jag aldrig skulle hitta dom underbara klackskorna. Men vet ni! Till slut så hittade jag dom..fatta vad glad jag blev. Det var 50& rea på dom så dom kostade bara 250 kr. Dom är svarta längst upp och så blir dom ljusare och ljusare. Asså dom blir inte vita till slut utan det är en ganska mörkgrå färg på skorna, så gråsvarta kan man säga att dom är :-) Köpte även en jätte fin tröja på vila, den var också på rea. Och så köpte jag ett par vantar och en ny mössa ine på h&m. Dom var inte på rean hehe. Gick runt lite till och kollade. Sen så började affärerna stängas, då åkte jag hem. Möte mamma på vägen, så vi gick hem tillsammans. Willim och Emelie var där idag, så jag åkte hem till pappa :P Så nu e jag då hos pappa och har glömt kameran hos mamma. Så kan int ta några bider på mina saker jag köpte. Nu ska jag se på film och läsa bloggar. Skriver imorn puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0