Måndag!

Hejsan! Idag när jag vaknade så kände jag mig inte alls bra. Så jag tog tempen, såg att jag hade feber. Så det var bara att ringa mamma och säga att jag var sjuk. Så har mest spenderat hela dagen i sängen. Men nu är febern iallafall borta. Och det är ju bra! Då kan jag gå till skolan imorn :D Har ju missat så mycket nu, så måste värkligen anstränga mig för att inte ligga för mycket efter! Ska snart ta bort nagellacket, klippa naglarna och sen måla om naglarna hehe. Ska nog tvätte håret också, får se om jag orkar? Våran tv har äntligen börjar fungera igen!! JIPPI, då kan jag se top model imorn hehe. Ska nog sluta skriva nu, ska nämligen kolla på dh.

Skriver imorn, hej då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0