kallt!?

Hejsan! idag så var det friluftdag i skolan. Så alla åttor åkte då till hellas. Asså lärarna visste typ inte hur vi skulle komma fram? Åhh...det tog typ 40 min för att komma fram!?. Och vägen ditt var ju skit kul att gå på då...det var ju is övet allt. Men det var kul att se folk ramla hehe ^^ När vi var framme så skulle min klass bygga ett jäkla tält! Och det var liksom saker som fattades till tältet....braa gjort åsö! Efter vi hade fält upp tältet så skulle vi bygga en bår gjort av kläder. Haha, mitt lags bår var ju fett bäst. Tove ramlade när hon gick med båren (vi skulle gå lite med den, för att lärarer skulle så om den höll) Sen skulle vi göra en eld. Det gick bra, och sen fick vi äntligen ätaa! Men så klaart så ska det ju inte finnas några värme stugor åhhh. Jag och Augusta såg en stuga som det kom lysse från. Och när vi sprang emot denramlar Augusta haha!!! Efter vi hade ätit i kylan så gick vi tips promenad..eller gick och gick. Vi orkade inte så vi bha skrev lite svar på pappret. Och sen fick vi äntligen åka hem!?

Jag var med SaraS efter skolan, vi ått mat och sen så sjöng vi sing star. Först sjöng vi Abba, slog 3 av deras rekord. Blev lite rädd där, hatar nämligen Abba. Eller jag gillar inte den typ av musik. Men det var kul att vinna över Sara. Jag kanske har en Abba röst då? För jag suger nämligen på typ, svenska låtar xD Sen gick jagj hem. Puss.

Vi försöker göra en brasa ^^


Kommentarer
Postat av: Gynning

God natt!

2009-01-26 @ 23:21:18
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Leia

Sov gott när du ska sova

2009-01-26 @ 23:39:01
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Sov gott när du ska sova

2009-01-26 @ 23:39:01
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0