Hemma.

Hejsan!
Idag är jag hemme, har så ont i halsen att jag knappt kan svälja! Är även lite förskyld...Suck. Men hoppas det går över under dagen :-) Vill inte precis ligga hemma och vara sjuk nu? Ska nog plugga lite sen, ligger lite efter i matten så det är ju lika bra att plugga då. Ska nog kolla igen non. Datan är skiit konstig!? När jag skriver så blir bokstäverna (stavfel?) skit konsitga, typ mellanrum och konstiga krumilurer...!  Ska springa ner sen och se om kissekatterna vill in. Ska be mamma göra lite lunch till mig också, orkar inte göra något. Men så är det när man är sjuk. Skriver senare ikvälll.
Hej då


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: :) okej, men tack ändå! :D

2009-02-18 @ 13:24:41
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0