Fredag :-)

Hejsan!
Idag var det ju den sista prao dagen. Fick klä om enu en skylltdocka och sätta på prislappar på både böcker, gosedjur och leksaker :) Klockan 14:00 så gick jag och köpte lunch och veckorevyn. Läste lite i den och sen så gick jag och jobbade igen. Efter som jag hade varit en sån bra praoelev så fick jag ta ett klädesplag, först letade jag efter en liten jeansjacka. Men det hade dom inte. Men istället så tog jag en super fin gul jacka! Japp, ni läste rätt en gul jacka hehe, men dock så kommer det ta en stund inan jag kommer använda den efter som det är en vår/sommar jacka typ :P Men snart är ju våren här, så får väll ha en kofta under. Köpte även filmen grease (stavfel?) Sen så gick jag hem och slappade haha! Sen har jag inte gjort så mycket faktiskt. Kanske ska se filmen När lammen tysnar ikväll. Har typ sätt ett par gånger. Men det finns inte så mycket att göra dena fredagkväll :P

Igår skrev jag ju inget, var med Sarorna och Tora. Vid...5 tiden kanske så gick Tora hen. Då gick vi till Sara(B) rum och försökte hitta bilderna som Sara tog på mig och SaraS...men vi hittade dom inte :'(  Men sen så fick jag spela på Sara's x-box. Spelade shrek, madagaskar, svampbob i ca 5 min. Sen så bytte jag till Ice age (stavfel?) det var iallafall kul hiihi. Vid 19:00 så gick vi där i från. Jag gick då hem till pappa och ått. Sen åkte jag till mamma.
 Puss och Hej

Kommentarer
Postat av: emmah

kolla in min blogg om vardagsliv, mode, shopping, diskusioner, kändisskvaller osv. :)

http://emach.blogg.se



lägg gärna till mig på bloglovin!

2009-02-20 @ 23:54:11
URL: http://emach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0