Lääänge sen ^^

Hejsan! Har ju inte skrivit på ett tag men var sjuk hela föra veckan, så då finns det ju inget att skriva om precis :P Förre helgen så var iallafall Lina och Anna på besök, vi (jag mamma anna och lina) åkte till farsta centrum, där köpte jag ett nytt puder och en kajal +lite roligt pyssel ine på penduro. Och i lördags så var jag på öppet hus, väldigt trevligt. Vad har hänt i skolan då..hum? Fick redovisa på son idag haha, var värkligen inte förbered, så stog där och helt jävla upp och ner och..ja, det gick inte så bra om man säger så. Var skiit nervös. Men tydligen så hördes inte det tur ^^ Det var även redovisningar på engelskan idag, men jag han inte göra så får göra på fredag istället ^^ Förlåt om det är lite konstig text, men har inga lincer på mig och ser knappt vad jag skriver haha, hoppas ni kan läsa det iallafall!

Puss SweetCoron.gif Sweet Coron image by Swiya

Kommentarer
Postat av: Fria - Hell On Heels...

Svar: Varsegod för tipset :) kram!

2009-12-09 @ 16:19:58
URL: http://fria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0