ca 4 timmar sen :P

Hejsan!
Idag så vaknade jag ca halv 12...lycket efter som vi börjar halv 9 haha. Missade luciatåget..saraB var ju lucia och så missade jag det :( Men när jag väll kom till skolan så var det svenska, fick göra svenskaläxförhöret om typ Alfred Nobel m.m. Gick ganska bra ^^ Sen på engelskan så fick jag redovisa..själv..på..engelska. Var jätte nervvös :S Men det gick bra, han dock inte säga allt som jag skulle säga :( Läraren sa att jag hade en bra Americans dialäkt tihi. Efter engelskan så fick jag lite mattepapper av Jessica och sen så fick jag hem, Belinda och jag gick samma väg, så vi pratade lite ^^- Köpte en brownie, tyckte jag förkännade det..även om jag kom 4 timmar försent till skolan..hehe. Puss Puss och ha en trevlig fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0