rubrik

Go kväll!
Sitter här och lyssnar på musik, idag var det våran första riktiga skoldag. Dagen började med no. Vi pratade lite om nervsystemet. Sen var det matte och sedan blev det lunchrast. Jag, måns och Augusta gick runt lite runt skolan. Köpte än skit äcklig cocacola smak haha xD Vi har fått en ny engelska lärare, hon värkar jätte bra! Känns mycket bättre att ha en sv lärare och än eng lärare (vi hade samma sv/eng lärare förut) Efter engelskan så var det syslöjd, jag ska börja sy än tjocktröja wiie! Efter skolan så åkte jag hem till mamma och hämtade ett par skor och min almenacka. Ått lite mat också, makaroner hiihi :D Vid öh, 5 tiden så träffade jag sarorna och augusta. Vi pratade lite och tog lite kort. Klockan 6 så gick vi alla hem, eller sarorna skulle gå och äta maat (typ suchi (stavfel?)) Har inte gjort så mycket efter det, puss

Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; tack :)

2009-08-28 @ 19:20:22
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: NN

Det är inte bara på sushi som du behöver rätta till stavningen på!

2009-09-07 @ 10:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0