Det är fan roligare på Augustas cykel än grönan!

Hejsan!
Idag så kom jag lite försent till skolan, ett tåg hade gått sönder så det blev lite förseningar, men kom typ bara ca 7 min sent så what ever! Vad gjorde vi idag då i skolan, jo vi fick planera lite vad vi skulle göra på lattjolajjban (stavfel?). Jag och Augusta har en egen station, wiie! Vi gick även och köpte alla saker vi behöver till lattjolajjban dagen. Efter skolan så gick jag hem och satte mig och ått nudlar, var värkligen jätte länge sen jag ått det, typ 3 månader. Köpte även en godispåse men den ått jag upp precis :P Glömde mitt block i Augustas väska så jag möte Augusta vid mariatorget och hon hade med sig sin cykel, så vi tog en liten cykel tur till hennes pappa, möte hedvig (från klassen) sa hej och hej då typ xD Sedan så cyklade vi runt slussen + lite till. Det är fan roligare på Augustas cykel än grönan nästan hehe! Kom hem för ca 45 min sen kanske, ska börja leta efter lite kläder jag vill ha nu så skriver kanske sen ikväll, puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack:)

gonatt på dig!

2009-08-20 @ 22:10:05
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0