Trött!

Oj vad trött jag är, men jag ska endo se lite program som går på tv. Chuck går just nu, men får se reprisen eftersom jag knappt kollar på det nu :P Kom lite sent till skolan...försovmig, hittade inte slkortet och så var tåger försenat. På gympan så spelade vi..öh..skit samma. Efter gympan så gick iallafall jag,Tora, SaraB och SaraS hem till SaraS. Där så bakade vi kladdkaka, den blev inte så god haha! Och efter kakan så blev jag så himla trött. Möte Augusta för ett tag sen. Tog en liten fika på 7-elven hiihi, Augusta tog en såndär äcklig kaffeisdrink..blä! Själv tog jag en brownie (stavas det så?). Menmen, imorn så är det enu den skoldag. Men nu ska jag ta en låång varm dusch. Elller ett bad..ne det blir dusch. Kan värkligen inte bada. Känns bara att man ligger i sitt eget smuts liksom :P . Hej då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0