Torsdag.

Hejsan!
Idag så fick vi sluta redan klockan 14:00, vi slutar igentligen klockan 15:30. Eftersom vi inte var med på talangjakten så vi kollade på en film istället. den osynlige heter den, vi hade ju läst boken. Filmen var helt okej, kanske inte den bästa filmen man har sätt. Men som vanligt så var filmen helt anorlunda en boken haha! Fasst filmen var iallafall mycket bättre en boken, tyckte jag iallafall :P Våra lärare fattade inte riktigt hur man skulle höja volymen, asså vi hade på det högsta. Men endo så var det jätte långt! Sara bha: asså det ska ju vara så här lågt när dom pratar. haha ne tydligen inte efter som när vi kom tillbacks från rasten så hade dom fixat allt. Tur det! Efter skolan gick jag hem, rensade mitt skrivbord. Hittad en massa papper från 7an! Ojoj..men har typ inte renstat skrivbordet på typ 2 år. Så det är inte så konstigt då. Men nu ska jag till affären, puss och hej♥

Kommentarer
Postat av: amanda - foto & design

tack så mycket !! :-)

2009-05-02 @ 14:05:15
URL: http://amandaberggren.blogg.se/
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "Hot chocolate" och säg vad du brukar dricka när du är sjuk? ;),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-05-02 @ 16:28:55
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0