Tårtor och Bullar!

Hejsan!
Idag så åkte jag till skrapan, köpte ett jätte gulligt litet halsband. Vid halv 2 så kom pappa och hämtade mig från skrapan, vå skulle åkta till mina kusin Linn och Kalle. Dom hade fyllt år så dom fick lite prisenter av oss, Linn hade köpt en egen prisent till sig själv haha xD Vi käkade tårtor, prinsestårta och någon frukttårta fanns det, tog lite av både. Och så tog jag en bulle, herregud vad mätt jag blev, efter fikat så satte jag och Linn oss framför datan och kollade på sjukt roliga videos haha, ni måste fan se pacman videon :P Redan vid 4 så åkte vi hem igen, det var så himla långa bilköer, så jag hoppade ur bilen och tog t-banan hem istället. Åkte först hem till pappa och sedan hem till mamma. På vägen hem från pappa möte jag på Augusta och SaraB. Sen har det inte hänt så mycket. Hej då

Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

hejhej!

Fin blogg :)



/ www.mramin.blogg.se

2009-04-27 @ 18:08:47
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

Svar: Vad händer hos dig :) ?



2009-04-27 @ 19:36:21
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0