Kväll.

Hejsan!
Igår så gick hemifrån 11:15 på kvällen, jag och Augusta bästemde att jag skulle sova över hos henne. Så vi mötes och köpte choklad. Sedan satte vi oss på hennes balkong med en varsin filt och satt där tills ca halv 1 och pratade bara. Sedan blev det lite för kallt så vi gick in igen. Hämtade sängen från vinden och bäddade ått mig. När vi hade gjort det så fasnade vi framför tv. Vid halv 2 eller något sånt så gick vi och sov, Augusta väckte mig typ mitt i natten och bha:
A-Tekla tekla hallå?
J- Vaaaad?
A- Asså hör du hur mycket dom utanför låter?
haha hur tänkte du där Augusta, jag sov ju!!!! Men som tur var så lyckades jag somnaomn och sedan vaknade jag klockan halv 11. Augusta vaknade klockan 11 :P Vi satte oss då på balkongen igen och ått frukost. Klockan 12 så gick jag hem och städade. Inte mer med det. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0