Vintertid nu :D

Go´eftermidda.

Idag så ska man ju ställa om klockan en  timme bakåt, så nu skulle klockan igentligen vara 13:19. Är lite små hungrig, ska fråga mamma om det finns någon lunch som jag kan äta. :D Somnade ganska sent igår, typ vid halv 3 på natten. Men jag vaknade redan klockan 10 höhhö. Idag så har jag ingen anning om vad jag ska hitta på. Kanse åker iväg och köper nya skor. Behöver ett par höstskor. Kollar på tv just nu, det är någpt konstigt program, men det är bättre en ingen tycker jag. Usch,har lite ont i magen. Men det går nog över snart , hoppas jag :P


Kommentarer
Postat av: Diana

Tävling pågår för fullt på min blogg, vinn ett paket med lyxiga överraskningar! Välkommen in och tävla! =) Fin blogg förresten, ska vi prenumerera på varandras via boggkoll?? =) KRAM// Diana

2008-10-26 @ 15:10:45
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0