Top 10

10 anledningar varför jag sällan köper kläder från gina tricot.

1.
  Man hittar aldrig något ''eget'' där i från.

2. Om dom gör ett nytt plag så gör dom det i typ 100 olika färger.

3. Dom gör typ konstiga små mönster på allt eller så är det spets på kläderna.

4.
BLÄ!

5. Om det kommer på ett nytt mönster så gör dom det på enmijon olika klädersplag. (önödigt)

6. Usch?

7. Kläderna ser billiga utt. (det vill man ju inte)

8. Man ser att plagget kommer från gina. (man vill ju att folk ska fråga vad plagget kommer ifrån)

9. Dom gör seriöst typ blommer eller volanger på allt. (okej, nästan)

10.  TRÅKIG BUTIK!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag gillat Gina.... tycker inte det ser billigt ut... mer dyrt =)=)



kika gärna in på min blog=)=)

2008-11-01 @ 21:28:46
URL: http://fridafuss.blogg.se/
Postat av: belinda :)

+ att de har en sån ful o mesig modell !

fin blogg föresten !

2008-11-01 @ 22:09:19
Postat av: ENN.

jag gillar gina.

2008-11-03 @ 14:02:31
URL: http://enn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0