Torsdag,

kom inte på någon bättre rublik :P

Idag så åkte vi aldrig till stan, men det gör inget. Det är endo så himla dåligt väder. Asså det bara snöar och snöar, ska man skratta eller gråt, vara glad över att det är snö ute eller ska man deppa för man inte kan gå runt i sina vina nya skor länge? Men det kan väll inte vara så mycket snö i stockholm? Får väll se när jag kommer hem sen imorn. Ska kanse ringa augusta senare ikväll. Mamma och anna är ine i köpis eller jag tror det iallafall, hade inte så stor lust att följa med så jag stannade här framför datan. I värmen..men mina händer är ganska kalla eller typ is-kalla hehe :P Vill kunna lägga in bilder men det går ju inte! Argh får lägga in bilder i inläggen sen när jag kommer hem. Ska även ladda kameran, har typ inte laddat den på 100 år. Det är inte lika roligt att ha en kamera nu som det var för ett par månader sen haha. VIll ha en systemkamera, ge mig!! Imorn så kanse jag ska färga håret och inte med viva dennagång. Asåå mitt hår blev skitslittet jag hade färgat det med viva. Så ska köpa en annan bra hårfärg som också är bra för håret. Eller det finns nog ingen hårfärg som är bra för håret, men ni fattar nog vad jag menar :P Men nu så orkar jag inte sitta vid datan längre. Kanse skriver imorgon inan jag åker.

Hej då  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0