Söndag

Hejsan.
 
Idag så möte jag Tora SaraB och Agnes. Jag gick till gina tricot och möte dom i ett omklädningrum. Där stog Agnes Sara och Tora och tästade några saker. Efter gina så gick vi in på bikbok, där så köpte vi en glitterkläning för 599 kr!. Sen så gick vi in på h&m, och sedan american apparel, där skulle vi köpa en limegrön tröja och ett par röda leggins.Men det var inte öppet köp där så vi blev lite ledsna då. Sen så gick vi hem till Sara, sen Tora, och sist Agnes. Sen så åkte vi hem till min mamma. Där så byte vi om. Oj kanse ska förklara varför vi köpte en glitterkläning på bikbok? Vi skulle nämligen leka modeller. Haha, men vi ska ju såklart lämnta tillbaxs kläningen imorn :D. När vi hade bytt om och så gick vi utt.  Tora hade en blåkläning och en massa halsband, jag hade en blåvit kläning och en silver peruk och Agnes hade glitterkläningen från bikbok. Sen så bytte vi lite dåochdå. Jag Tora och Agnes började att vara modeller, Sara var fotograf då. Efter en stund så var det Agnes som fotade och vi andra modellade då, det var värkligen roligt. Men det var ganska kallt, frös som bara den x).

När vi hade modellat klart så ar vi alla hungriga så vi gick till Abbes kebab och käkade. Sara satt och bönade om att få en klunk cocacola av mig Men det fick hon inte höhöh. Men efter jag hade ätit klart så  hade jag lite cola kvar, så hon fick då den. Vi sa att vi måste göra om det här. Fasst då ska vi vara lite bättre. Och då kanse Augusta och SaraS är med, men efter vi hade ätit så skulle dom hem. Som tur var behövde jag inte följa med till t-banan. :P

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0