Snö :-)

Hejsan!

Gissa vad  man ser när man vaknar jo att det bara ösar ner snö  :D Fatta snö nu? Det snöade ju förstårs redan i går kväll, men nu är det mycket mer snö ute. Glömde ju kamera sladden hemma så kan inte lägga upp en bild. Men jag gör det imorn istället. :-) Vad händer idag då..har faktiskt inge anning. Vi kanse åker in till stan, men det finns ett problem. Jag har ju inga bra skor. Har ju bara min converse med mig. Men får låna ett par skor av anna. Fasst det är storlek 37 i dom, har storlek 36 hehe ^^ Och så är det ju hallowen idag, vi ska typ hyra lite filmer och kolla på är hemma senare ikväll. Och köpa lite smått&gott. fredags myss höhö (:

Hej då <3


Kommentarer
Postat av: FEBB

Yes, alltid.. ! :)

2008-10-31 @ 17:12:45
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0