S och A idag hehe =)

Hejsan, idag så hade  vi hemkunskapsprov. Det gick inte pricis 100% bra, men jag hoppas att jag får ett G iallafall. Vi hade även franskaprov. Det gick litte bättre. :P Sjuksköterskan kom till våran klass idag. Vi hadenämligen några fråg ll henne.Tex varför hon typ aldrig är där? Man märkte att hon blev lite småsur efter ett tag x) Efter vi hade gjort hkkprovet så gick jag SaraS och Augusta till Sandys ock fikade. Jag tog typ 100 foton haha, okej kanse inte så många då, men nästan. Sen vid halv 5 så gick vi ifrån sandy´s. Så vi gick hem till Sara istället. Vi tvingade med oss Augusta. Så vi satte oss då hos Sara och började sjunga singstar. jag vann lite dåochdå. Sen när vi hade småtröttnat på singstar så spelade vi ett dansspel istället. Där man har ensåndär dansmatta. Det va faktiskt ganska roligt. :-) Sen så satte vi oss i Saras rum. Där ine satt vi och snackade lite. Sen så skulle jag och Augusta hem.


Kommentarer
Postat av: jannica

Tjena allt bra med dig?

2008-10-09 @ 19:28:13
URL: http://janniiica.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svr: ja eller hur :D

2008-10-09 @ 19:30:04
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Sara S

när lägger du in bilderna :O

2008-10-09 @ 19:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0