Redan fredag!?

Hejsan. Nu sitter jag hos pappa och är helt förvirrad. Jag har ingenstans att vara hos inatt. Min syster ska ha sin tjejmiddag ikväll och så ska alla hennes kompisar sova över här. Så jag kan då inte vara hos pappa. Och jag kan inte vara hos mamma heller för att värkligen mamma eller clase är där. Och jag skulle ju kunna sova hos mamma själv, för det har jag gjort förut. Men det går inte för att william,emelie och deras mamma ska sova hos oss. För dom bygger om hos dem. Så jag har ingenstans att sova hos inatt. Kan inte heller sova hos en kompis, alla e upptagna.
Orkar inte blogga mer nu.Kanse skriver ett inlägg ikväll.


Hej då, hoppas ni får en bättre fredag en vad jag kommer få...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0